bebekevi

13 Aralık 2014

Yeni yil hazirligi

Bugün evimizin dami yeni yili karşılamak icin süslendi. Ayrica küçük bir eski yila veda partimiz vardı.


Parti sonrası kalmak isteyen misafirlerimiz oldu, zevkle kabul ettik. Koca bir evimiz var ve misafir severiz.
zaman: 00:07 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Hakkımda

Fotoğrafım
breeze
2 çocuğun annesi, çok çocuk doğumunu tanık olmuş biri, bir ahşap ustası-lutierin hayat arkadaşı, evrenin izleyicisi
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ►  2015 (20)
    • ►  Temmuz (1)
      • ►  Tem 02 (1)
    • ►  Haziran (2)
      • ►  Haz 29 (1)
      • ►  Haz 03 (1)
    • ►  Mayıs (2)
      • ►  May 16 (1)
      • ►  May 09 (1)
    • ►  Nisan (3)
      • ►  Nis 20 (1)
      • ►  Nis 09 (1)
      • ►  Nis 05 (1)
    • ►  Mart (2)
      • ►  Mar 22 (1)
      • ►  Mar 10 (1)
    • ►  Şubat (5)
      • ►  Şub 26 (1)
      • ►  Şub 24 (1)
      • ►  Şub 20 (1)
      • ►  Şub 19 (1)
      • ►  Şub 03 (1)
    • ►  Ocak (5)
      • ►  Oca 29 (1)
      • ►  Oca 26 (3)
      • ►  Oca 05 (1)
  • ▼  2014 (9)
    • ▼  Aralık (9)
      • ►  Ara 29 (2)
      • ►  Ara 23 (1)
      • ►  Ara 21 (1)
      • ►  Ara 16 (1)
      • ►  Ara 15 (1)
      • ▼  Ara 13 (1)
        • Yeni yil hazirligi
      • ►  Ara 12 (2)

Abone Ol:

Kayıtlar
Atom
Kayıtlar
Tüm Yorumlar
Atom
Tüm Yorumlar

Görüntüleme Sayısı

Blog içeriğindeki fotoğraf ve yazılar izinsiz kullanılamaz. Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.